čtvrtek 19. ledna 2017

Střípky (ne)všedních dnů #1 – aneb nový foto projekt


Krásný večer vám všem :)

Dnes poprvé jsem tady se svým novým foto projektem. Jak jsem říkala, 365 dní ve fotografii skončil a nahrazují ho Střípky (ne)všedních dnů. Vždy jednou za dva týdny bude vycházet článek s fotografiemi z té doby. Nebude to zaznamenávání každodenní, ale zase třeba z jednoho dne bude víc fotek. Někdy se prostě něco děje a je co fotit, jindy nikoliv. Navíc pracuji na dvanáctky a v pracovních dnech tedy není nic moc co zaznamenávat.

Takže dnes poprvé s mými Střípky...

Osamělá zamrzlá rozhledna



Cestou do práce...


I v práci je chuť na kávičku :)


Klid v obchodním centru ráno před otvírací dobou. Pouze zaměstnanci proudí do svých obchůdků.


Sníh mi chutná :)))


Káč, káč, kačena...


Katalog Knižního klubu a dvojku bílého... to je pohodička :)


Zasněžené Pardubice...





Moje favoritka... Bohužel už se prodala :))




Příprava rýžového nákypu se švestkami. Nedělala jsem ho snad dvanáct let. Naštěstí se povedl.




A na konec tip na vynikající, napínavou knihu...




První díl nového projektu máme za sebou. Doufám, že ho budete rádi sledovat jako ten předešlý.

Mějte se moc krásně :)

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Hezký večer přeji, krásné fotky jako vždy.. Jo Pardubice, ty jsou také hezké. Kejsinka nemá chybu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super clanek. Jsem rada, ze pokracujes. Ja se do toho vrhnu rovnez, jen ted budu delat jeden projekt mimo blog. A na blogu bude samozrejme photo diary. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Sabi :) Bavilo mě to a snad čtenáře také :) Takže jedeme dál :)

      Vymazat
  3. Šárko opět krásné fotky.. Jů ty pracuješ u nás v Pardubkách. Jezdíš vlakem??
    Až půjdu okolo juknu do obchodu.😉
    Přeji ti krásné dny. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, jojo, jsem v Pardubicích. Vlakem jezdím. Určitě za mnou jukni, až budeš v centru :)
      Měj se krásně :)

      Vymazat