Stránky

středa 4. ledna 2017

Silvestrovská procházka


Přeji vám všem krásný den :)

Dnes jsem psala na knižním blogu, jak strašně trpím. Nejsem zimní tvor, miluji teplíčko a teď pořád mrznu :)) Mám ráda sice zasněžené pláně, bílé stromy, ale stačilo by mi to asi tak na jeden den a pak šup do jara. Je mezi vámi taky nějaký zimomřivec?

Na Silvestra jsme se vydaly s dcerou a Kejsinkou na malou procházku. Vzala jsem si sebou foťáček, takže jsem si poslední den v roce trošku zdokumentovala. A jestli se chcete podívat se mnou, nyní můžete. 








Na copak tam Kejsinka asi kouká?


Na tuhle zrzavou macandu :))


Přeji vám krásné, lednové dny :)

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Šárko moc krásná procházka s vámi... A přidávám se do klubu zimouřivců😉..
    Už několikátý den je mi stále zima, já bych si tak moc přála teplo prosím.😉
    Měj se moc hezky. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, taky se pořád klepu, i v práci. vedle v obchodech chodí v tričkách a já se třesu narvaná v roláku. No, ohřeju až na jaře :))
      Měj se krásně ♥

      Vymazat
  2. Procházky miluju...Samozřejmě bez foťáku ani omylem...Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky beru foťák pokaždé, když někam vyrážím. Protože jakmile nevezmu, zaručeně toho pak lituji :)
      Měj se krásně, Ilčo ♥

      Vymazat
  3. Další zimomřivec se hlásí! Ale ke článku, fotky jsou nádherné, skvělá atmosféra a Kejsinka je prostě boží. U nás jsme tedy kočičí rodina, takže tu samozřejmě óchám i nad zrzavou macandou, což je mimochodem velmi přiléhavý popis :) Hodně takových krásných procházek v novém roce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristý, zrzka byla opravdu pěkně macatá, ale stejně boží :) A všichni naši mazlíčci jsou miláčci, ať kočičí a nebo psí ♥♥♥
      Měj se moc krásně a budeme se těšit, až se oteplí :))

      Vymazat