úterý 10. ledna 2017

Projekt 365 dní ve fotografii #31 – poslední část


25. 12. – 31. 12. 2016

Mějte krásný úterní den :)

Dnes jsem se dopracovala k poslednímu dílu loňského foto projektu. A pojďme hned na to.

Dvě vánoční knižní krásky.


Další vánoční dárek :) Už se těším, jak v omalovánkách vyzkouším minerální líh. Zatím jsem se teď k vybarvování vůbec nedostala.


Dopřáváme si cukrovíčko, samozřejmě :)


Tady jsem si fotila knihu na recenzi. Moc tenhle román doporučuji. Velmi příjemné čtení.


Silvestrovská procházka... Brrrr, strašná zima byla.


Nemám ani plný počet fotografií za tento týden, protože jsem byla dva dny v práci, takže to mi vypadlo. Proto jsem také pro tento rok vymyslela trošku jiný projekt... výběr fotek bez ohledu na konkrétní den a datum. Ale o tom už víte :)

Mějte se moc krásně :)

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Šárko opět moc pěkné fotky.. Krásné knížky máš a na ten líh jsem zvědavá.
    Měj se moc hezky. Z❤

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky :) líbí se mi články tohodle typu :)

    OdpovědětVymazat