čtvrtek 5. ledna 2017

Projekt 365 dní ve fotografii #30


12. 12. – 24. 12. 2016

Všechny vás srdečně zdravím :)

Mám pro vás předposlední díl loňského foto projektu. Přemýšlím, jak nazvu ten nový, který už vlastně začal.  Ale mě určitě něco napadne :) První článek vyjde po 15. lednu.

A jdeme na fotografie...

Tady jsem si fotila knihomolské zápisníčky do recenzního článku na knižní blog.


Na tuto knihu od českého autora se moc těším. myslím, že by mohlo jít o pěkný psychologický román.


Tak toto je moje nové pracovní působiště :)


Čekala jsem na kámoše, ale nebyl venku :(


Fotografie do recenze. Jinak knihu můžu doporučit, moc pěkné, oddechové čtení :)


Slepovala jsem cukrovíčko. Je to možné, že už je teď zase po vánocích a další rok? Tak rychle to letí.


A další zdobení :)


Trošku nám zasněžilo...


U paničky v pelíšku je stejně nejlíp. Ale fotit by mě nemusela :))


21. 12. jsme si ustrojili a rozsvítili stromeček ♥


Na poslední chvíli jsem ještě dělala kokosové koule.


Minimalistická výzdoba v kuchyni. Nemáme nijak velký stůl, tak to muselo stačit :)


Štědrý den vždy tak rychle uteče...


A to je pro dnešní článek všechno. Mějte se moc krásně a užívejte si snížku, pokud milujete zimu :) 

Ahoj Šárka ♥


4 komentáře:

  1. Krásné, co ještě dodat, opravdu nádhera Šárko..

    OdpovědětVymazat
  2. Juchu, kabelky poprve.:) meli jste nadherny stromecek. Uteklo to silene. Nejradeji bych ten prosinec vratila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, děkuji :) Miluji velké vánoční stromy :) I když bych ráda někdy smrk, je to taková klasika, ale vadí mi, jak brzy padá. Taky bych si vánoční dny zopákla :)

      Vymazat