neděle 1. ledna 2017

Projekt 365 dní ve fotografii #29


28. 11. – 11. 12. 2016

Přeji vám všem krásný první den v roce :)

Když se tak zpětně ohlížím, mám ještě z loňského roku pár restíků a sice fotografie z projektu za měsíc prosinec. Dáme si tedy dnes fotočlánek za dva týdny, postupně restíky dokončím a potom už začnu podle plánu jednou za dva týdny s novým projektem :)

Tak jdeme na to...

Tady jsem si fotila nové pastelkové přírůstky do článku na blog :)


Fotografie knihy na recenzi – nic extra, taková průměrná oddechovka.


Vyhrála jsem celých deset korun :) Ovšem je vidět, že los vybíral někdo jiný, protože já většinou nevyhraju ani tu desetikačku :))


První obrázek z Magické džungle.


A rozpracovaný další obrázek z Magické džungle. Sice dnes už je v pokročilejším stavu, ale stále ještě není dokončený. Snad teď po vánocích bude na vše víc času.


Kuk :) 
Začátkem prosince ještě se spadlýma ouškama. Pak se jednoho dne zase krásně postavily... Uvidíte později na fotkách.


Upekla jsem ořechovou buchtu.


Na Mikuláše jsem se pustila do perníčků.


A pokračovala jsem v pečící krasojízdě :)


Fotila jsem si knihu do soutěže, ale stejně jsem nevyhrála :(


Výborný bonbónek. Vypadá velký, ale byl to bobek.


Hra barev ♥


Fotila jsem si další knihu na recenzi :) Od této jsem měla veliká očekávání a malinko mě zklamala, bohužel.


Třetí advent...


To je pro dnešní článek všechno. Vidím to ještě na dva články s fotografiemi za loňský rok a potom se vrhnu na letošní, nový, čerstvý rok 2017 :)

Mějte se moc krásně a ať se vám v novém roce daří ♥

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Super fotky. Jsem rada, ze pokracujes.;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Sabi :) Chci pokračovat, protože mě to fakt docela baví. A myslím, že vůbec nebude vadit, že nepůjde o denní focení.
      Třeba se jednou za pár let s chutí zpětně podívám, co jsem kdy dělala :))

      Vymazat
  2. Krásné fotky, jsem ráda, že to bude pokračovat.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vše nejjjj v roce 2017...Ilča

    OdpovědětVymazat