Stránky

pondělí 9. ledna 2017

Na Nový rok v přírodě ♥


Přeji vám krásný den :)

Jak si užíváte letošní zimní sněhové nadílky? Jak jsem již psala v jednom článku, nemám ráda zimu, ale když je sníh a umrzlo, je to moc pěkné. Takže to si potom užívám i já :)

Dnes mám pro vás fotočlánek se snímky z Nového roku. To ještě nebylo u nás v nížině po sněhu ani památky, pouze mrazem ojíněné stromy. Ale i tak to byla nádhera. A jelikož řádila inverze, a chtěli jsme si užít i trochu sluníčka, museli jsme si za tou krásou trošku popojet.

Nejdřív jsme se vyjeli podívat na Lichnici. A tam bylo jako na jaře :)






Chtěla jsem si ale také vyfotit nějaké ty „postříbřené “ stromy, tak jsme zastavili v údolí pár kilometrů pod Lichnicí. Tam pěkně mrzlo a ta příroda... No kouzelná ♥
















A nakonec náš malý zamrzlík ♥


Doufám, že se vám fotečky alespoň trochu líbily a nebylo vám u nich zima :))

Mějte se moc krásně :)

Vaše Šárka ♥

14 komentářů:

  1. Šárko líbily se mi moc. Krásná procházka s tebou.. Pouze trošku zamrazilo, ale mám před sebou zázvorový čaj, tak vlastně pohoda😉..
    Krásný večer. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, moc děkuji :) Zázvorový čaj je moc dobrá volba :)

      Vymazat
  2. Zima je nádherná, ale raději ji mám za oknem. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám.zimu ráda...takovouhle...pohádkovou...Ila

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné fotky <3 já si letos zimu vyloženě užívám, hlavně ten sníh, kterého se tady v nížinách málokdy dočkáme. Jsem v podstatě denně venku na procházkách a zkouším nový foťák, takže mám už teď po prvním týdnu, kdy je sníh, asi 1000 fotek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, tolik sněhu už dávno nebylo a nový foťák rozhodně potřebuje pořádně prubnout :)

      Vymazat
  5. Nadherne fotky. Ja ssi tedy letos zimu neuzivam. Tady je sice snehu hodne, ale porad zatazeno, hnusne a i kdyz je pod nulou, tahle ledova krasa tu nikde neni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, u nás je většinou taky pod mrakem, proto jsme vyjeli malinko výš :)

      Vymazat
  6. Nádherné fotografie! Mám zimu ráda za okny, na fotkách a venku sníh :) Chystám se na fotoprochazku konečně zítra, tak snad nezmrznu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zimní fotečky jsou úžasné :) Přeji spoustu krásných snímků :)

      Vymazat
  7. Já si poslední dobou uvědomuju, že teď už mám ráda všechna roční období. Fotky moc pěkné, procházka se musela vyvést, čiší z toho pohoda.

    OdpovědětVymazat