středa 18. ledna 2017

Dokonce i mě, teplomila, dokáže zima pohladit po duši...


Krásný lednový den všem svým čtenářům :)

Jak jsem se již možná několikrát zmínila, nemám ráda zimní období. Chybí mi sluníčko, ale hlavně se prostě nemůžu pořádně zahřát, i kdybych byla nabalená jako pumpa. Maximálně se tak ohřeji horkým nápojem a to tak na chvilku :) Zimou se klepu i v práci, přestože v sousedních obchodech chodí v tričkách. Někdy si říkám, že fakt nejsem normální a místo krve mi v žilách proudí voda :) A ty šílené mrazy, co byly a mají se snad zase vrátit, hrůůůůza!! Jednou ráno cestou do práce jsem dokonce z brýlí stírala krustičku ledu. Však taky brýle byly asi to jediné, co mi z obličeje koukalo. Bohužel vinou srdeční vady se mi v těchto mrazech i hůř dýchá, takže i proto zimu nijak zvlášť nemusím. Ale na druhou stranu to platí i v létě o velkých vedrech. A abych teda ještě shrnula vše to negativní a konečně zamířila k tomu pozitivnímu. Zkrátka nelyžuji, neběžkuji, nebruslím, takže vážně jde zima mimo mě a kromě výjimečných chvil na ní nic pěkného nevidím.

zdroj: pixabay
Ale konečně se dostávám k tomu, proč vlastně píši dnešní článek. Jedno nedělní ráno při cestě na nádraží, jsem se kupodivu a vážně cítila moc dobře. Venku bylo asi -5 stupňů, což by se  oproti předcházející sobotě, kdy bylo nějakých sedmnáct pod nulou, dalo nazvat jako parádní. A já dokonce pronesla, že je krásně. Manžel sice prohlásil, že nevidí nic krásného na tom, že v tom mraze bude opravovat auto, ale to už je něco jiného. Ťapkala jsem po mírně zasněženém chodníku, křupkalo mi pod nohama. Trošku svítilo sluníčko, nebo se spíš o to teprve snažilo, bylo ráno asi po půl osmé. No prostě jsem cítila takový klid, pohodu a jakoby čistotu. Vůbec nevím, jak to vyjádřit. Nikoho jsem cestou na vlak ani nepotkala, takže pocit klidu byl dokonalý. Cítila jsem se opravdu nádherně a vůbec mi ten blahodárný pocit nekazila myšlenka, že jedu na celý den do práce. Bylo mi fakt skvěle.

Takže jak vidíte, i já občas dokážu v zimě zažít příjemné chvíle.
Mějte se moc krásně a užívejte si všech krásných okamžiků, které na vás zapůsobí jako balzám na duši :)

A na závěr pár zimních foteček :) Na nich se ovšem, bohužel, sluníčko nesnažilo...



  




Ahoj Šárka ♥

2 komentáře:

  1. Šárko už víš, že jsem na tom stejně.. Ale tvé zimní fotky jsou v opravdu nádherné.
    Dnešní ráno je opět mooc mrazivé, u nás-19*..Brr.
    Přeji ti krásný den. Z❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, moc děkuji. Tak to je opravdu pořádný mráz. Já se dívala na teploměr kolem desáté hodiny a to jsme měli -10. Je to hrůůůůza :))
      Měj se krásně :)

      Vymazat