sobota 31. prosince 2016

Změna je život aneb co vás (nás) čeká v novém roce


Přeji vám krásný, poslední den v roce 2016 :)

Omlouvám se, že blog teď v podstatě ležel ladem a nevycházely žádné články, ale v mém životě nastala zásadní změna a s ní přišel i nedostatek času.

Od ledna jsem totiž měla nastoupit do práce, ale nakonec se stalo, že mi jednu sobotu zavolala paní majitelka obchodu, zda bych v pondělí nemohla nastoupit. Byl to šok, nesnáším takovéto akce „hurá“, ale samozřejmě jsem musela souhlasit. Do práce jsem tedy nastoupila 12. prosince. Byla to trochu... no pro mě hodně... velká změna. Ba mě přímo zachvátila panika z toho, co mě čekalo. Měla jsem pocit, že vlastně nestihnu nic připravit na
vánoce, byť jsem měla už v podstatě napečeno a nějaký zásadní, generální úklid jsem neplánovala. Říkala jsem si, že to určitě nezvládnu. To je tak, když jste dlouho doma a už si absolutně nevěříte. Jsem člověk, co nesnáší změny, nejistotu, neočekávané akce, zvraty a tak to mnou trochu (hodně) zamávalo. Bála jsem se, že určitě pejsek doma sám nevydrží. Prostě jsem měla obavy úplně ze všeho. Teď jsem však ráda, že mám nový začátek za sebou, a v lednu už bude taky nějaká výplata. Prostě i šokující akce mají své výhody. Všechno dopadlo samozřejmě úplně normálně a tu zásadní změnu v mém životě všichni zúčastnění přežili ve zdraví :))) Včetně mě.

Vlastně jsem vám ještě neřekla, kde pracuji. Prodávám v jednom obchodním centru v malém obchůdku kabelky. Takže pro ženu úžasný sortiment. A na vánoce jsem pochopitelně stihla vše připravit, dozdobit cukroví a tak nějak poklidit. Holt nebylo vypíglováno do posledního smítka, ale o tom vánoce přece nejsou, to jsem před pár lety konečně pochopila.

A co čeká blog v novém roce? 
Ráda bych pokračovala ve foto projektu, ale vím, že nebudu fotit denně. Do práce totiž chodím na dvanáctihodinové směny a fotit ráno a nebo večer tmu fakt není zajímavé. Rozhodla jsem se tedy, že projekt určitě nezruším, ale články budu publikovat jednou za dva týdny a se snímky, které zkrátka během té doby vyfotím. Takže některý den prostě nebude nic a někdy zas bude za jeden den více fotografií, pokud se bude něco zajímavého dít.
Dál bych určitě ráda pokračovala v článcích o pastelkách, omalovánkách, fotočláncích, tipech na výlety a tak podobně. Prostě zásadní změny (zatím) nechystám, uvidíme co přinese nový rok a podle toho se bude obsah blogu vyvíjet.

Všem vám přeji krásného Silvestra a Nový rok plný štěstí, zdraví, lásky a úspěchů jak na poli pracovním, tak rodinném. Užívejte si každého dne, nehoňte se, pokud to není nezbytně nutné a vychutnávejte si chvilky i třeba malinkatého štěstí.

Moc ráda se s vámi dál budu setkávat na svém blogu. Mějte se nádherně :)

Vaše Šárka ♥

... a pár foteček na závěr :)










14 komentářů:

  1. Šárko, moc krásný článek! Jsem moc ráda, že jsi se v práci v pohodě zaběhla a všechno Ti vychází a vyšlo. Přeji Ti, ať se Ti i nadále v práci líbí a doufám, že nám v rámci fotočlánků také vyfotíš nějaké kabelky, co v práci prodáváte. Obdivuji Tě, obávám se, že já bych tam víc utratila, než vydělala. :D
    Měj v dalším roce všechno krásné, pohodové, přeji Ti hlavně zdraví a to ostatní už se dá nějak zvládnout. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabinko, moc děkuji za krásný komentář :) To víš, že nad kabelkama občas pěkně slintám, ale zatím na útratu není... ale ono to přijde :)) Měj se moc krásně :)

      Vymazat
  2. Páni, moc gratuluju! Já taky měla v lednu nastoupit do nové práce, ale nakonec se ta pozice prý odkládá na neurčito, takže si ještě chvilku prodloužím "prázdniny". Mně to vlastně ani moc nevadí, protože budu mít čas na aktivity, které mám ráda :)
    Tak ať se v práci líbí a krásný nový rok! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Já jsem ráda, že práce vyšla, protože už jsem byla doma strašně dlouho, takže bylo na čase :) Přeji, ať se v novém roce daří a práce brzy vyjde a jsi tam spokojená :)

      Vymazat
  3. krsány článok najviac sa mi páči ten živý stromček ked som bola mala mali sme ho kazdý rok ale uz teraz ked som velka mame umelý mozno niekedy sa to zmeni :)
    mne sa tiež splnil sen nasla som si pracu snov od malicka co som tuzila takze som stastna precestrovali sme toho mnoho :) prajem uspesny a zdravy rok 2017 :)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Já zase když jsem byla malá a bydlela s rodiči, tak jsme měli stále umělý stromeček. No a co jsem se vdala, máme každý rok živý a doufám, že ještě léta mít budeme :)
      To je moc dobře, že jsi s prací spokojená, ať to určitě pokračuje tak skvěle i v Novém roce :)

      Vymazat
  4. Milá Šárko, v první řadě ti moc blahopřeji k novému místu. A přeji ti, ať se ti v práci daří a líbí.😉
    Ze srdíčka ti přeji, ať je nový rok pro tebe velice šťastný. A těším se na další setkávání, jsem u tebe pokaždé na návštěvě ráda. Měj se moc hezky. Z❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko moc děkuji za krásné přání :) Měj se moc hezky a krásný Nový rok :)

      Vymazat
  5. BLAHOPŘEJI K NOVÉ PRÁCI...DO NOVÉHO ROKU TI PŘEJI HODNĚ ŠTĚSTÍ, LÁSKY A ZDRAVÍČKA!ILČA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, moc ti děkuji a také přeji, ať se v Novém roce moc a moc daří :)

      Vymazat
  6. Šári, Ty jsi vlastně začala "nový" rok už v prosinci :-) Gratuluji k novému začátku a přeji krásný celý nový rok. Margita

    OdpovědětVymazat
  7. Šári blahopřeju a přeji Tobě i Tvé rodině jen to nejlepší do Nového roku, hlavně zdravíčko!
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji a přeji tobě i celé rodince také hodně zdraví, štěstí a pohody do Nového roku :)

      Vymazat