pondělí 5. prosince 2016

Rychlá ořechová buchta


Všechny vás moc zdravím :)

Dnes se konečně pustím do pečení cukroví. Zadělala jsem si těsto na perníčky a až se trošku odleží, vrhnu se na ně. V úterý mám v plánu rohlíčky a asi linecké. A protože jsme včera měli chuť na něco sladkého ke kafíčku, upekla jsem na rychlovku buchtu. Jak jsem se už několikrát zmínila, s výjimkou vánoc peču fakt sporadicky. A když už, tak nějaké rychlé buchty.
Na ořechovou buchtu jsem našla recept samozřejmě na internetu a opět, jak je mým zvykem, jsem si ho trošku upravila dle sebe :)

A co budete potřebovat?

Suroviny
1 hrnek hladké mouky (já dala napůl se špaldovou a dala jsem trošku víc než hrnek)
1 hrnek mletých ořechů
1 hrnek moučkového cukru (dala jsem malinko méně)
1/2 hrnku mléka (dala jsem malinko víc)
1/2 hrnku oleje (dala jsem trošku méně, bála jsem se, aby nebyla buchta moc mastná)
2 vejce
trochu kakaa – kdo nechce, nemusí
trochu nastrouhané nebo nasekané hořké čokolády nebo čokolády na vaření – kdo nechce, nemusí
prášek do pečiva


Nejprve v míse smícháme všechny sypké suroviny a poté přidáme, mléko, olej a vejce. Nakonec jsem vmíchala strouhanou čokoládu. Plech vymastíme, vysypeme, rovnoměrně nalijeme těsto a v předehřáté troubě na cca 200 stupňů pečeme asi 20 minut. Buchtu můžeme polévat čokoládovou polevou, já jsem ji dnes jenom pocukrovala. A když tak nad tím přemýšlím, i citrónová poleva by byla fajn. A možná do těsta můžete přidat kapku rumu. Nad tím jsem přemýšlela, pak jsem na to zapomněla :))


Přeji dobré mlsání :)

Vaše Šárka ♥

2 komentáře: