pondělí 12. prosince 2016

Projekt 365 dní ve fotografii #28


21. 11. – 27. 11. 2016

Přeji vám všem krásný, pozdní večer :)

Mám pro vás můj další listopadový týden ve fotografii :)

Já jsem tady... Pod dekou :))


Tip na skvělou knihu. Pokud jste ještě nečetli nic od Sandry Brown, určitě to napravte.


Tak můj hipísácký opičák byl právě v tento den dokončen.


Fialka sice vykvetla, ale jinak je to takový mrzáček. Je to škoda, kvítka by měla pěkná.


Na tuto knihu se moc těším, bude to taková jednohubka na jeden večer, ale příběh bude určitě silný.


Náš věnec vyrobený těsně před první adventní nedělí.


A o adventní neděli jsme se byli podívat na rozsvícení pardubického stromu. Kdo sleduje můj blog, tak ví.


Tak to byl můj poslední listopadový týden. Mějte se moc krásně a nepodléhejte předvánočnímu šílenství. Užívejte si adventu v klidu a pohodě.

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Fialka mrzacek? Takhle nevypada...:) Take je mam rada. Jen me mrzi, ze po case kvetou vsechny druhy stejne.:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi je, živoří v malém květináčku a celkově je to takový zákrsek :)) Kvítka měla tři drobounká, ono to na fotce vypadá mnohem lépe než ve skutečnosti :)

      Vymazat
  2. Šárko opět krásná reportáž😉.Fialka vyroste neboj. Ona si to určitě vybojuje.. Už teď je krásná. Šári krásný nový týden. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, moc děkuji za milý komentář :) Měj krásný den :)

      Vymazat