úterý 6. prosince 2016

Projekt 365 dní ve fotografii #27


14. 11. – 20. 11. 2016

Přeji všem krásný den :)

Dnes pro vás mám opět fotečky z mého denního projektu. Vrátíme se tedy ještě zpět do listopadu :)

Haha, tak jsem zkoušela fotit měsíc, ale tentokrát se fakt vůbec nepovedl. Prostě kolečko :))))


Hajinkáme...


K rychlé večeři jsme měli kaiserky a pomazánku s avokádem. Jen ta avokáda mohla být asi dvě.


Fotila jsem si knížku na recenzní článek. Pokud máte chuť na pochmurnou až poměrně depresivní četbu, zkuste. Kniha se mi četla dobře, doporučuji.


Jedna podzimní procházka lesem... To mě nabíjí...


Pořádně olíznout čumáček... Možná by si dala něco dobrého.


Rozpracovaný obrázek z Exotického pralesa... Opičák mě bavil, takový hipísák :))


Tak to byl můj další listopadový týden. Přemýšlím, jestli v projektu budu pokračovat i po novém roce, co tak sleduji sledovanost, zrovna články nepatří mezi TOPku. No uvidím ještě, co bude :)

Mějte se krásně :)

Vaše Šárka ♥

12 komentářů:

  1. O tomhle projektu jsem nikdy neslyšela, vidím ho poprvé, ale připadá mi to super :) Každý den si udělat fotku toho, co je okolo mne ... A uchovat si tak vzpomínky ... Připadá mi to děsně super! Asi se do toho od Nového roku taky pustím :) Pokud ti to samozřejmě nebude vadit, že to budu taky uveřejňovat na svém blogu :)
    Zápisník spisovatelky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, já se ráda podívám :) Taky jsem se inspirovala na jaře u Sabinky na blogu :)

      Vymazat
  2. A ja se zase inspirovala u Terezky Kracmarove.:) ale ta fotila jen chvilicku... jinak Sarko opet super fotky. Avokado mam v lednici. Asi si ho dnes udelam.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ted jsi mi Sarko pripomela, ze uz jsem dlouho nekoupila avokado :-)Dostala jsem na nej strasnou chut :-)Pekne fotecky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Šárka, mate krasne fotky jako vzdy a Kejsinka je nádherná. Divám se snad na každou fotku z tohoto projektu,je to bezva.

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko opět parádní týden a moc pěkně na fotkách zachycený.. Já mám tvůj projekt moc ráda.Krásný večer ti přeji. Z❤❤

    OdpovědětVymazat