středa 7. prosince 2016

Dámské hodinky s decentním zdobením na krajích


Přeji vám všem krásný den :)

Dnes pro vás mám takovou malou recenzi na produkt ze serveru postovnezdarma.cz. Mohla jsem si v rámci spolupráce jeden produkt vybrat zdarma a do oka mi padly dámské hodinky.

Čekala jsem, jestli třeba nebudou díky zlatému kovu a kamínkům vypadat kýčovitě, ale opak je pravdou. Vypadají moc hezky, decentně a elegantně. Na stránkách si můžete vybrat z několika druhů barev řemínku. Já jsem tedy sáhla po bílé.




A jak jsem s hodinkami spokojená?

Měla jsem trošku tušení, že mi hodinky nebudou úplně sedět, protože mám dost hubenou ruku. A tušení nezklamalo. Musím si je trošku vysunout výš nad zápěstí. Jinak vzhledově se mi hodinky moc líbí. Řemínek je sice trošku tužší, ale je to imitace kůže, tak to se dalo očekávat. Uvidíme, jak dlouho řemínek vydrží, možná se častějším používáním stane ohebnějším. Jinak po 14ti dnech toho nelze moc posoudit. Uvidím, jak velkou bude mít výdrž baterka, jak dlouho vydrží řemínek. Ale zatím jsem spokojená. A za tu cenu, za kterou hodinky můžete na stránkách postovnezdarma.cz zakoupit, vypadají skvěle. Nyní jsou dokonce v prodeji za akční cenu.



Závěrem bych tedy řekla, pokud toužíte po elegantních hodinkách za malý peníz, určitě se na stránky postovnezdarma.cz podívejte a využijte nabídky.

Jediné mínus na celé objednávce byla doba dodání, opět jsem čekala měsíc. Ovšem s tím člověk musí počítat, protože lhůta dodání u produktu je uvedená.

Mějte se moc krásně :)

Vaše Šárka ♥


9 komentářů:

  1. Cestitka za December , its
    https://twitter.com/GlenRose83/status/804257411167035392

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají super, objednávala jsem párkrát tuto značku na aliexpressu a vydržely i dlouho. Jen teda u kovových řemínků jsem měla problém s délkou a padaly mi z ruky.

    www.fakynn.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U kovových řemínků mám taky vždy problém s délkou :)

      Vymazat
  3. U tohoto řemínku asi nebude problém udělat dírku navíc, aby ti nebyly velké. Hodinky se mi líbí, vypadají moc hezky. Já mám podobné růžové, akorát ozdobné kamínky jsou po celém obvodu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On tady není problém s délkou řemínku, spíš, že mi ty hodinky tak úplně na té ruce nesedí. Ono to jde asi těžko vysvětlit, ale prostě jak je to taková špejle a masivnější hodinky... je to trošku složitější :)) Bohužel zbytek těla jako špejle není :)))

      Vymazat
  4. Šárko hodinky jsou parádní.. Něžné a pro mne by byl veliký problém, v jaké barvě.. Krásný den. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, proto jsem vzala neutrální bílé, protože u těch pastelových bych fakt nevěděla jaké :))

      Vymazat
  5. Vypadaji moc pekne. Skoda ze jsem je take nemela v nabidce...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď podruhé ano, tak jsem po nich hned sáhla. Jen na tu moji hubenou špejli moc nesedí :)) Ale tak ponosím je určitě, vypadají dobře :)

      Vymazat